адамның адамды қабылдауындағы қатынастың рөлі - онтогенездегі психикалық дамудың қозғаушы күштері > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

адамның адамды қабылдауындағы қатынастың рөлі - онтогенездегі психикал…

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
адамның адамды қабылдауындағы қатынастың рөлі - онтогенездегі психикалық дамудың қозғаушы күштері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тұлға дамуының педагогикалық мәнін анықтау үшін біріншікезекте «тұлға» түсінігінің мәнін, оның «адам», «индивид» және «даралық» түсініктерімен ара-қатынасын, байланысын ашуымыз керек. Адам дамуында әрқашан бірбіріменбайланысты екі бағыт бар: биологиялық және әлеуметтік.«Адам» түсінігі биологиялық мәнді білдіреді. Оған берілгенанықтамалар өте көп. 1) Адам (биологиялық түсінік ретінде) тіршілік иесі, standard life официальный сайт өкілі, фило- және онтогенетикалық даму өнімі. 2) Адам – адамзат қауымдастығының бір өкілі, құралдар мен белгілер пайдаланатын және солар арқылы өзінің жүріс-тұрысын, мінез-құлқын және психикалық процестерінмеңгеретін, табиғи шектеушілік шекарасынан шыққан әлеуметтік тіршілік иесі. 3. Элкониннің онтогенездегі психикалық дамудың периодизациялану ториясы. В.В.Давыдовтың дамыта оқыту териясы. А.В. Запарожца. Психикалық дамудың қозғаушы күші мен заңдылықтары және жеке адамның онтогенезде қалыптасуы қатынасы дамуды субьект пен ортаның толық мөлшерлік қарым-қатынастың нәтижесі ретінде. Тұлғаның онтогенездегі психикалық дамуы мен қалыптасуы. Дәріс Нәрестелік кезең (0-1 жас). Онтогенездегі психикалыќ дамудың ќозғаушы күштері. Нәрестелердің қабылдау мен ес, сөйлеу және. Агрессия – белгілі бір мақсатқа жету құралы және басқалардың шабуылынан қорғанумен сипатталады. Іс-әрекет – адамның қоршаған ортаға деген белсенді қатынасының бір формасы немесе қоршаған орта мен субьектінің өзара қатынасының динамикалық жүйесі, тұлға қалыптасуының маңызды ықпал ету құралы. Ойын – бала әрекетін дамытудың негізгі құралы. Ойын баланың мінез-құлқын қалыптастырып, ой-өрісін өсіріп, ортаға бейімдеп, өзін еркін сезінуге, құқықтық мемлекеттің мақсаты бір-біріне деген қайырымдылық, мейірімділік, жанашырлық, достық, жолдастық сезімдерін тәрбиелейді. Оқу – саналы адамның негізгі іс-әрекет түрі, адамзаттың өндірген іскерліктерін меңгеру. Адамның адамды қабылдауындағы қатынастың рөлі, онтогенездегі психикалық дамудың қозғаушы күштері Іс-әрекет – адамның қоршаған ортаға деген белсенді қатынасының бір формасы немесе қоршаған орта мен субьектінің өзара қатынасының динамикалық жүйесі, тұлға қалыптасуының маңызды ықпал ету құралы. Ойын – бала әрекетін дамытудың негізгі құралы. Ойын баланың мінез-құлқын қалыптастырып, ой-өрісін өсіріп, ортаға бейімдеп, өзін еркін сезінуге, бір-біріне деген қайырымдылық, мейірімділік, жанашырлық, достық, жолдастық сезімдерін тәрбиелейді. Оқу – саналы адамның негізгі іс-әрекет түрі, адамзаттың өндірген іскерліктерін меңгеру. Психикалық процестердің ырықтылығы. Баланың психикалық дамуында ойынның рөлі. Психикалық дамуды кезеңдерге бөлу проблемасы. Жас ерекшелік психологиясының пәні. Жас ерекшелік психологиясының бөлімдері. Ақыл-ой дамуының қозғаушы күштерінің проблемасы. Жеке психологиялық проблема онтогенезін қалыптастыратын психиканың дамуының негізгі факторлары. Керісінше, психикалық дамудың қозғаушы күші ретінде социогенетикалық көзқарас әлеуметтік факторды әлеуметтік орта рөлін анықтады. Осылайша, адам сыртқы (делдалдық) әсердің нәтижесі болып табылады. Адамның тұқым қуалауының маңыздылығын осы тәсілдің жақтастары елемеген. Элконин психикалық онтогенездегі басым факторларды анықтау мәселесін белгілі бір дәрежеде шешуге мүмкіндік береді. Даму үдерісі, ең алдымен, субъектінің қызметі, оның объективті қызметімен байланысты. Адамның онтогенездегі психикалық дамуының заң-дылықтарын, психиканың, сананың, жеке тұлғаның және іс-әрекетінің дамудың әрбір жас ерекшелік. Адамның психикалық дамуының жалпы бағыты. Скачать. Жұмысты толықтай көру. Жұмыс түрі: Курстық жұмыс. Тегін: Антиплагиат. Көлемі: 31 бет. Таңдаулыға. Пән адам психикасының тарихи даму проблемасын, адамның рефлексия деңгейлерін, сананың пайда болуы мен дамуын, сана белгілері мен қасиеттерін, "психика" және. Адамдардың психикалық қызметін күшейткіш құрал; адамды тәрбиелеу құралы. Қарым-қатынастың жақтары: Қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті. Психика дамуының қозғаушы күші психиканың мән-жайы мен деңгейін, бағытын дамытуға ықпал етіп отыратын сыртқы және ішкі факторлар мен жағдайлардың жиынтығы. Мұндай жағдай адамның жеке басының дамып жетілуінде. Психика дамуының қозғаушы күші психиканың мән-жайы мен деңгейін, бағытын дамытуға ықпал етіп отыратын сыртқы және ішкі факторлар мен жағдайлардың жиынтығы. Мұндай жағдай адамның жеке басының дамып жетілуінде. Іс-әрекет – адамның қоршаған ортаға деген белсенді қатынасының бір формасы немесе қоршаған орта мен субьектінің өзара қатынасының динамикалық жүйесі, тұлға қалыптасуының маңызды ықпал ету құралы. Ойын – бала әрекетін дамытудың негізгі құралы. Ойын баланың мінез-құлқын қалыптастырып, ой-өрісін өсіріп, ортаға бейімдеп, өзін еркін сезінуге, бір-біріне деген қайырымдылық, мейірімділік, жанашырлық, достық, жолдастық сезімдерін тәрбиелейді. Оқу – саналы адамның негізгі іс-әрекет түрі, адамзаттың өндірген іскерліктерін меңгеру.

тоғызқұмалақ қмж, тоғызқұмалақ түсінік хат ашық бюджеттер порталымен жұмыс, уақытыңды бағалай білесің бе открытый бюджет рк тұлғаның әлеуметтенуі, әлеуметтену кезеңдері




статистика вич в казахстане 2023
ұлы отан соғысы жылдарындағы поэмалар
жапырақтай бұл жүрек скачать
что лечат в санатории жаркент-арасан
мұрын анатомиясы мен физиологиясы

.
==============================================================

~~~~~ жена рахата турлыханова инстаграм ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.
게시판 전체검색