ویژگی مهم در طراحی وب سایت شرکتی > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

ویژگی مهم در طراحی وب سایت شرکتی

본문

قطعا تمام کاربران از یک دستگاه برای دنبال کردن محتوای سایت خبری شما استفاده نمی‌کنند. پس باید شرایط برای همه به نحوی باشد که بتوانند از اطلاعات سایت بهره ببرند. بنابراین طراحی رسپانسیو مانع از حذف شدن مخاطبان شما می‌شود.
۸- سرعت لود

teck-seo-blog-pic-ding-001.webpسایت شرکتی، به مجموعه وبسایت هایی اطلاق می شود که معرف یک شرکت، اداره، یا سازمان (دولتی، خصوصی یا نیمه خصوصی) است و تاریخچه، هدف و خدمات آن شرکت را معرفی می کند.
طراحی سایت شرکتی یک راهکار مناسب برای اعتبار بخشیدن به کسب و کار است. امروزه با رونق گرفتن استفاده از امکانات دنیای اینترنت، سایت های شرکتی نوعی رزومه معتبر برای کسب و کارهایشان محسوب می شوند که در معرفی به دیگران و جذب مخاطب بسیار موثر عمل کرده اند. حتی در بسیاری از موارد گامی موثر در جهت جهانی شدن کسب و کارهای مختلف برداشته اند.
در حقیقت با طراحی وب سایت وردپرسی یک وبسایت شرکتی، افراد مختلف بدون محدودیت مرزی می توانند شما را پیدا کنند و برای کسب و کار و همکاری با سازمان شما اعلام آمادگی نمایند.
مهم نیست شرکت و سازمان شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد. حتی مهم نیست در چه زمینه ای فعال است. برای بهترین شرکت طراحی وب سایت بودن، سازمان شما نیاز به طراحی وب سایت دارد که شما را در دنیای اینترنت معرفی کرده و مشتریان بسیاری را برایتان از هر جای دنیا جذب کند. همچنین این وبسایتها یک ارتبط دو طرفه در سازمانها بین مدیر و همکاران ایجاد می کنند.
هدف از طراحی وبسایت شرکتی

در طراحی انواع سایت سایت خبری، به سرعت سایت خیلی اهمیت دهید. مخاطبین دوست دارند در کمترین زمان ممکن به خبرها و اطلاعات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. سرعت سایت باید جوابگوی حجم تعداد ورودی ها، لود فیلم و تصاویر مربوط به خبر و وارد شدن به سایر صفحات نیز باشد.
۹- اطلاعات هویتی

ریسپانسو را در هر نوع سایتی به ویژه طراحی سایت شرکتی جدی بگیرید. سایت شرکتی بک سایت رسمی است و کلاس کاری شما را نیز مشخص می کند. عدم ریسپانسیو بودن سایت باعث می شود تعدادی از مخاطبان شما نتوانند به تمام بخش های سایت شما به راحتی دسترسی داشته باشند و بخش هایی از سایت در صفحه نمایش آنها دیده نشود. در نتیجه ارزش سایت طراحی انواع سایت شما از نظر آنها پایین است و به توانمندی سازمان شما اعتماد نخواهند کرد.
۹- طراحی رابط کاربری

ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و ساده‌ترین حالت استفاده از سایت را با بهره‌گیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.

برای طراحی وب سایت با توجه به نوع و صنعت سایت، ویژگی های مختلفی پیاده سازی می شود که ممکن این ویژگی ها در هر کدام از انواع سایت ها متفاوت باشند ولی بطور کلی یک سایت موفق باید ۹ ویژگی اصلی را فارغ از نوع سایت، در خود جا داده باشد تا در بازارهای دیجیتال به رشد و توسعه مورد نظرش برسد.

مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همه‌گیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکت‌ها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.

دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبت‌نام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید

تضاد یا اصطلاحا کنتراست به چیدمان عناصر در کنار هم به گونه ای که تفاوت های آنها از یکدیگر برجسته باشند اشاره دارد: هزینه طراحی سایت تاریک و روشن، آرام و خشن، بزرگ و کوچک. وقتی از اصول کنتراست در طراحی های خود استفاده می‌کنید در حقیقت ویژگی‌های دراماتیک و هیجان‌انگیزی ایجاد می‌کنید که همین موضوع بازدیدکنندگان را در حین بازدید از سایت شما مجذوب خود می‌کند.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.
게시판 전체검색