کاربرد ناودانی > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

کاربرد ناودانی

본문

WhatsApp-Image-2021-12-07-at-10.14.45.jpegناودانی اروپایی قاب فلزی
در هنگام انتخاب متریال برای ساخت ناودانی اروپایی، بایستی در وهله اول به کیفیت آن‌ها توجه کرد. نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که برای ساخت محصولات قاب فولادی، باید از فولاد صددرصد خالص استفاده کرد. باتوجه ‌به این مقدمه می‌توان گفت که سازندگان، ناودانی اروپایی قاب فلزی را با استانداردهایی فراتر از اصول صنعتی تولید می‌کنند. دلیل این ادعا آن است که تولیدکنندگان از فولاد ksi 57 و G90 به جای ksi 50 و G60 استفاده می‌کنند. محصولاتی مانند ناودانی ۴، ناودانی تیرچه، ناودانی ۲۰ و ناودانی 10 اروپایی مواردی هستند که این مدعا را تایید خواهند کرد.

کاربردهای ناودانی سبک
ناودانی سبک به دلیل وزن کمتر، قیمت مناسب تر و در عین حال مقاومت کافی کاربردهای گسترده ای دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

ناودانی‌ها از جمله پروفیل‌های پرمصرف در صنایع مختلف از قبیل ساختمان‌سازی هستند. در ایران استانداردهای مختلفی برای تولید انواع ناودانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و براین اساس این مقاطع به دو دسته‌ی سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. ناودانی اروپایی از نوع ناودانی‌های سنگین بوده و در مقایسه با ناودانی سبک وزن و ضخامت بیشتری دارد. وزن و ضخامت بیشتر ناودانی اروپایی باعث شده تا این پروفیل به یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای پروژه‌های بزرگ عمرانی و ساختمانی تبدیل شود. در این مطلب قصد داریم با ارائه اطلاعاتی درباره ناودانی اروپایی، نقش این پروفیل را در صنایع مختلف تشریح کنیم، پس تا انتها همراه پیوان باشید. در این مقاله قصد داریم با جمع‌آوری اطلاعات در مورد ناودانی اروپایی شما را با یکی از بهترین ناودانی‌های موجود در بازار آشنا کنیم. برای آگاهی از بهترین قیمت ناودانی فولادی با ما همراه باشید.

کارخانه نورد فولاد مقاطع فولادی تهران
این کارخانه یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع مقاطع فولادی در کشور است که قسمت عمده‌ی فعالیت خود را به تولید انواع ناودانی آهنی اختصاص داده است. در ساخت ناودانی‌های کارخانه نورد فولاد تهران از استانداردهای ساده، مشبک، UPE و UPN استفاده شده و محصول نهایی به نام ناودانی فولاد تهران به بازار عرضه می‌شود.

انواع استانداردهای ناودانی و کاربرد هر کدام
انواع استانداردهای ناودانی
ناودانی برمبنای کاربردی که دارد به دو گروه C و U تقسیم شده است. برای ساخت این دو نوع ناودنی انواع استانداردهای UPE و UPN تعریف شده است. جالب است بدانید که تفاوت این دو نوع استاندارد در بال‌های به‌کار رفته در آن‌ها است.

navdoni-2.pngکارخانه فولاد ناب تبریز
کارخانه فولاد ناب تبریز یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها در زمینه تولید انواع ناودانی در ایران است. این شرکت دارای گواهینامه‌های ISO9001،ISO14001،OHSAS18001 در زمینه مدیریت کیفیت، بهداشت حرفه‌ای، محیط‌زیست و مدیریت ایمنی از شرکت DQS است و از طرفی توانسته ISO1002:2014 را نیز به جهت ارتقاء سطح کیفی دریافت کند. ضمن این که نورد گرم یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های تحقیقاتی این مجموعه به‌حساب می‌آید.

ناودانی‌های UPN با بال‌های صاف و موازی به شکل حرف U
ناودانی‌های UPE با بال‌های مخروطی به شکل حرف C
امکان دسته‌بندی انواع ناودانی بر اساس شکل جان هم وجود دارد. بر همین اساس ناودانی‌ها به دو دسته‌ی ساده و مشبک تقسیم می‌شوند که در قسمت بعد به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرآیند تولید ناودانی کلیک کنید.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.
게시판 전체검색