دیجیتال مارکتینگ
Andre
2024-08-30 23:45
21
0
본문
من در آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ طول بیش از یکدهه فعالیت حرفه ای و مستمر در حوزه سئو همواره سعی کرده ام با این تصور که سئو فقط یک ترفند است مبارزه کنم. در حالی که ترفندها ممکن است شما را به سرعت رتبه بندی کنند، معمولاً در دراز مدت جواب نمی دهند و حتی ممکن است نتیجه معکوس داشته باشند. رتبه خوب دائمی در گوگل مستلزم یک استراتژی سئو جامع وب سایت است که بر هر جنبه ای از وب سایت شما متمرکز باشد. موارد فنی، تجربه کاربری، محتوای وب سایت شما و امنیت وب سایت شما باید مرتب و بهینه شده باشند. بنابراین، برای حفظ رتبه خوب در گوگل، باید رویکردی جامع برای سئو ایجاد کنید.
سئوی جامع
بهعلاوه، هر زمان که تغییر یا بهبودی را اعمال میکنید، مدتی طول میکشد تا Google متوجه آن تغییرات در حین ورود و خزیدن در صفحات شما شود. سپس، گوگل باید این تغییرات را در الگوریتم رتبه بندی پیچیده خود در نظر بگیرد. بنابراین اگر بعد از چند هفته یا حتی چند ماه نتایجی را که انتظار دارید مشاهده نکردید زیاد نگران نباشید. فقط به یاد داشته باشید که به زمان بیشتری نیاز دارید و در این حین روی بهبود هر جنبه ای از وب سایت خود به بهترین نحو فعالیت کنید!
دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاعرسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو اخبار اصلیترین هدف سایت خبری بشمار میآید.
هدف از کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع مجموعهای از فعالیتهای بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام میگردد.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری میباشد و در نتیجه سایت خبری که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.
همانطور که میتوانید تصور کنید، داوران (موتورهای جستجو) رتبه بالایی را به کشتیها (وبسایتها) میدهند که استانداردهای ذکر شده در بالا را برآورده میکنند و فراتر میروند. ماموریت و شهرت آنها به ارائه توصیه های خوب بستگی دارد، بنابراین آنها این موضوع را بسیار جدی می گیرند. به همین دلیل است که استفاده از "ترفندها" برای اینکه به نظر برسد کشتی خود را بهبود بخشیده اید، کارساز نخواهد بود، زیرا در واقع آن را بهبود نداده اید.
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
در حالی که گوگل چندین بار الگوریتم خود را تغییر داده است، اکثر توصیه های من از زمانی که شروع به کار کرده ام ثابت مانده است. این توصیه ساده است (به این معنی نیست که آسان است!): آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ باید مطمئن شوید که سایت شما فوق العاده خوب است. داشتن یک وب سایت با محتوای باکیفیت، ارائه تجربه کاربری عالی و امنیت به روز، فوراً رتبه شما را بهبود نمی بخشد. اما در دراز مدت، قطعا تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما خواهد داشت!
سئوی جامع
بهعلاوه، هر زمان که تغییر یا بهبودی را اعمال میکنید، مدتی طول میکشد تا Google متوجه آن تغییرات در حین ورود و خزیدن در صفحات شما شود. سپس، گوگل باید این تغییرات را در الگوریتم رتبه بندی پیچیده خود در نظر بگیرد. بنابراین اگر بعد از چند هفته یا حتی چند ماه نتایجی را که انتظار دارید مشاهده نکردید زیاد نگران نباشید. فقط به یاد داشته باشید که به زمان بیشتری نیاز دارید و در این حین روی بهبود هر جنبه ای از وب سایت خود به بهترین نحو فعالیت کنید!
دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبتنام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید
هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاعرسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو اخبار اصلیترین هدف سایت خبری بشمار میآید.
هدف از کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ مارکتینگ چیست ؟
کمپین آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ در واقع مجموعهای از فعالیتهای بازاریابی در فضای مجازی است که با برنامه تدوین شده و هدفی مشخص به منظور انتقال پیامی واحد و جذب بازدید بالاتر و همچنین افزایش تعامل کاربران و در نتیجه فروش بیشتر انجام میگردد.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و سادهترین حالت استفاده از سایت را با بهرهگیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.
سرعت لود صفحه سایت از فاکتورهای اصلی در طراحی سایت خبری میباشد و در نتیجه سایت خبری که به صورت استاندارد و اصولی طراحی شده باشد موفق خواهد بود.
همانطور که میتوانید تصور کنید، داوران (موتورهای جستجو) رتبه بالایی را به کشتیها (وبسایتها) میدهند که استانداردهای ذکر شده در بالا را برآورده میکنند و فراتر میروند. ماموریت و شهرت آنها به ارائه توصیه های خوب بستگی دارد، بنابراین آنها این موضوع را بسیار جدی می گیرند. به همین دلیل است که استفاده از "ترفندها" برای اینکه به نظر برسد کشتی خود را بهبود بخشیده اید، کارساز نخواهد بود، زیرا در واقع آن را بهبود نداده اید.
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
در حالی که گوگل چندین بار الگوریتم خود را تغییر داده است، اکثر توصیه های من از زمانی که شروع به کار کرده ام ثابت مانده است. این توصیه ساده است (به این معنی نیست که آسان است!): آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ باید مطمئن شوید که سایت شما فوق العاده خوب است. داشتن یک وب سایت با محتوای باکیفیت، ارائه تجربه کاربری عالی و امنیت به روز، فوراً رتبه شما را بهبود نمی بخشد. اما در دراز مدت، قطعا تاثیر مثبتی بر سئوی سایت شما خواهد داشت!
댓글목록0
댓글 포인트 안내