طراحی سایت شرکتی > 자유게시판

본문 바로가기

자유게시판

طراحی سایت شرکتی

본문

off-page-seo-ding-001.webpدر سایت‌های استاتیک امکان تغییر محتوای سایت توسط مدیر آن وجود ندارد و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام کنید و یا آن را یاد بگیرید! البته امروزه با توجه به وجود سیستم‌های پیشرفته‌ مدیریت محتوا، مانند وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کمتر شده است. معمولا از این نوع سایت‌ها برای شرکت‌های کوچک و یا سایت‌های معرفی که نیاز چندانی به تغییر محتوا ندارند، استفاده می‌شود.

keywords-strategy-blog-01.webpمزیت سایت شرکتی
طراحی وب سایت وردپرسی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همه‌گیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکت‌ها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.

برای طراحی وب سایت با توجه به نوع و صنعت سایت، ویژگی های مختلفی پیاده سازی می شود که ممکن این ویژگی ها در هر کدام از انواع سایت ها متفاوت باشند ولی بطور کلی یک سایت موفق باید ۹ ویژگی اصلی را فارغ از نوع سایت، در خود جا داده باشد تا در بازارهای دیجیتال به رشد و توسعه مورد نظرش برسد.

دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبت‌نام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید

ویژگی سایت فروشگاهی
یک سایت فروشگاهی موفق باید با سرعت بالا لود شود و به مشتریان توضیحات کافی و مناسبی را در خصوص محصولات ارائه داده و ساده‌ترین حالت استفاده از سایت را با بهره‌گیری از امکانات مختلفی فراهم نماید.

به صورت کلی سایت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، که عبارتند از سایت‌های استاتیک و سایت‌های دینامیک. در ادامه به شما خواهیم گفت که هرکدام از آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و در چه زمینه‌هایی استفاده می‌شوند.

کسانی که با فضای سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنا هستند، معمولاً با طراحی وب سایت وردپرسی شنیدن نام صفحه فرود یا Landing Page بحث‌های مربوط به SEO را به خاطر می‌آورند.
البته در سئو هم بحث لندینگ پیج یا صفحه فرود وجود دارد، اما اصل این بحث، گسترده‌تر و جدی‌تر است و در فضای بازاریابی محتوا، به مفاهیم مختلف دیگری هم اشاره دارد.
انواع صفحه فرود یا لندینگ پیج

این روزها که کسب و کارهای اینترنتی رونق چشم‌گیری گرفته‌اند، افراد زیادی تمایل به چنین مشاغلی، از جمله طراحی وبسایت پیدا کرده‌اند. همچنین از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای سنتی به سمت اینترنتی شدن پیش می‌روند و تغییر مسیر می???دهند، بازار کار مشاغلی مانند طراحی وب سایت در تهران سایت پرطرفدار شده است. اما اولین سوالی که برای تازه واردان این حوزه مطرح می‌شود این است که از کجا باید این کار را شروع کنیم و چگونه باید در این مسیر گام برداریم. در ادامه سه گام اولیه و اساسی طراح سایت شدن را بررسی می‌کنیم.

طراحی وب سایت در تهران سایت به ساخت و راه اندازی صفحات سایت گفته می‌شود که معمولا این کار با کدنویسی به زبان‌های مختلف برنامه نویسی و یا با استفاده از قالب‌های آماده انجام می‌شود. در آغاز، وبسایت‌ها با استفاده از زبان HTML نوشته می‌شدند و پس از آن با پیشرفت وب، طراحی‌ با استفاده از جدول‌های پنهان در صفحه و زبان HTML  منسوخ شد و استفاده از زبان CSS روی کار آمد. به زبانی ساده‌تر تعریف طراحی سایت عبارت است از ساخت صفحات وب یا ریدیزاین و بهینه سازی سایت‌های قدیمی که در بستر اینترنت انجام می‌شود.

اولین و مهم‌ترین چیزی که برای طراحی سایت یا Web Design نیاز دارید، یک کامپیوتر است. این کامپیوتر یا لپتاپ باید قدرت کافی در اجرای برنامه‌های گرافیکی و کدنویسی را داشته باشد و تا حد امکان در زمان کار خاموش نشود و یا هنگ نکند که زحماتتان هدر نرود. اگر بخواهید بدانید دیگر ابزارها و مهارت‌های اصلی چیست، می توان تسلط به زبان‌های برنامه نویسی  و فریمورک‌های مربوطه را نام برد.

댓글목록0

등록된 댓글이 없습니다.

댓글쓰기

적용하기
자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.
게시판 전체검색