адам өмірінің құндылығы - адам өміріндегі құндылық түсінігі және мазмұ…
Nida
2024-10-25 15:10
84
0
본문
адам өмірінің құндылығы - адам өміріндегі құндылық түсінігі және мазмұны [Подробнее...]
Адам құндылықтары. Әдетте құндылық деген сөзді естігенде ойыңызға не келеді? Құнды заттар, құнды ақпарат, басқа адамның құнды қасиеттері. Сіз өзіңізді ақылды, инабатты, тәрбиелі, парасатты, адамгершілігі, түсінігі мол және т.б. керемет қасиеттерге ие адаммын деп ойлауыңыз мүмкін. Бұның бәрі құнды қасиеттерге жатады. Бұл өмірде болатын т.б. реніштер мен ашуларға да байланысты. Адам бойында мыңдаған құндылық бар. Бірақ біреу менің құндылығыма тиісті деп ренжіп жүре беруге болмайды. Құндылығыңыздың кем-кетік тұстарын анықтаңыз, ол әлі де жөндеуді талап ететін шығар, немесе құндылығыңыздың кішкене бағасын түсіріп, адамды кешіріңіз. Адамның бар құндылығы – оның өмірі. Ол адамның мінезі мен темпераменті, мүддесі, көзқарасы, әдеті, тілегі, мәдениеті, тәрбиелік деңгейі, бір-бірімен өзара қарым-қатынасы, кішіпейілдігі, әдептілігі, жеке басының тазалығы, әсемдігі, сөйлеу мәдениеті т.б. Адамның өмір сүру барысындағы қолданатын тәсілінде оның түрлі қажеттіліктері, ақыл-ойының қалыптасуы, еркіндік жауапкершілігі, қызметін ұйымдастыруы және болжамы анықталады. Оның іс-әрекеті және сол арқылы адамның қалыптасуы мен дамуы өз шешімін табады. Адам- дүниені өзгертуші күш. Орыс жазушысы К. Г. Паустовский: «Адам ақылды, кішіпейіл, әділ, батыл да қайырымды болуға тиіс. Құндылықтың түрлері. Құндылықтар қасиеттер. Патриоттық заттар. Ғалымдардың айтуынша. Психологиядағы құндылық түсінігін зерттеу. Қоршаған ортаны тәрбиелеу мен әлеуметтік топтардың қызмет ету мақсаттары. Құндылық – адам өмірінің бағыт-бағдарын айқындайтын рухани Ғалым құндылықтар мазмұнын этникалық және рухани-мәдени құндылықтар деп бөледі. Оқушыларды жас ерекшелігіне сай оқыту 2. АКТ 3. СТО 4. Оқыту үшін бағалау 5. Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер, топтық жұмыс. Сұрақ-жауап, бейнежазбаны талдау, топтық жұмыс, жұптық жұмыс,пікірталас, түсіндіру, сөздік жұмысы. Адам және қоғам өміріндегі идеалдар, нормалар, заңдылықтар логикасы мәні болу шарт. Қоғамның болашағы үшін белгілі бір құндылықтар жүйесі, принциптерінің қалануы тиіс. Құндылық-мәдинеттің құрамдас бөлігі.Себебі:құндылық адамдардың өзін -өзі ұстауын реттейді.Мәдинет құндылықтары материялдық және рухани болып. Философия тарихында құндылық көрінісінің заңдылықтары туралы жалпы түсінік 19 ғасырдың ортасында пайда болды. Құндылық ұғымына тұңғыш филосиялық анықтаманы Р.Лотце мен Г.Коген берді. Ежелгі филосиялық көзқарастарда құндылықтың әр түрлі көріністеріне жататын және табиғи, қоғамдық құбылыстарды, адамның іс-әрекетін бағалауда пайдаланылатын сұлулық, қайырымдылық, амангельды иманов какой вклад внес мейірімділік секілді этикалық және эстетикалық ұғымдар қолданылды. Құндылық объектінің адам үшін қаншалықты маңызды екендігін айқындайды. Ол пәндік және субъективтік деген екі бөліктен тұрады. Құндылықтардың мазмұны қоғамның мәдени жетістіктерімен шарттастырылған. Рокич орнатты тікелей тәуелділік құндылық бағдарларды адам сияқты көптеген факторларға деңгейін және оның мөлшері, жынысы, жасы, нәсілі, ұлты, білім деңгейі мен тәрбиесі, діни бағыттағы. Мәдениет – адам жасаған «екінші табиғат».\r
\r
Мәдениет – жеке адамның өмір сүру мақсаты мен құндылық жүйесі, адамның өмір сүрген ортамен. Өмір – теңіз, тағдыр – кеме, ал кемең суға батпас үшін өзің капитан болуың керек. Халық нақылы Өмір – әрбір адам баласы үшін бір рет берілетін сына. Құндылық және оның табиғаты жайындағы философиялық ілім аталады «Тұлға» түсінігі өзіне қосады Адам өміріндегі ессіздіктің рөлін түсіндіру мен адамның. Құндылық» философиялық және социологиялық әдебиетте белгілі бір болмыс құбылыстарының адами, әлеуметтік және мәдени мағынасын көрсету үшін кең түрде қолданылатын термин. Адам және қоғам өміріндегі идеалдар, нормалар, заңдылықтар логикасы мәні болу шарт. 3. Қоғамның болашағы үшін белгілі бір құндылықтар жүйесі, принциптерінің. Адамның бар құндылығы – оның өмірі. Ол адамның мінезі мен темпераменті, мүддесі, көзқарасы, әдеті, тілегі, мәдениеті, тәрбиелік деңгейі, бір-бірімен өзара қарым-қатынасы, кішіпейілдігі, әдептілігі, жеке басының тазалығы, әсемдігі, сөйлеу мәдениеті т.б. Адамның өмір сүру барысындағы қолданатын тәсілінде оның түрлі қажеттіліктері, ақыл-ойының қалыптасуы, еркіндік жауапкершілігі, қызметін ұйымдастыруы және болжамы анықталады. Оның іс-әрекеті және сол арқылы адамның қалыптасуы мен дамуы өз шешімін табады. Адам- дүниені өзгертуші күш. Орыс жазушысы К. Г. Паустовский: «Адам ақылды, кішіпейіл, әділ, батыл да қайырымды болуға тиіс. 4-Адам өміріндегі мораль. Мораль қоғамдық санамен қатар жеке адам санасында да елеулі роль атқарады. Қоғам қалыптастырған адамгершілік түсініктеріне қарап. Біреулерге махаббат құндылық болғанымен, иманның не екенін білмей, оған пысқырып та қарамайтын жандар бар. Ақылды құндылық деп санайтындар махаббаттың, жанашырлықтың, адамгершіліктің не екенін ұмытып жатады.
жасуша ғылымы - жасушаны зерттейтін ғалым [Читать далее...]
Жасушаның ашылу тарихы. Жасушаның зерттелу тарихы 300 жылдан астам уақытқа созылды. Оның негізінің қалануы оптикалық құрвлдардың дамуымен тікелей байланысты. Атап айтқанда, алғашқы микроскопты 1609 жылы, Г.Галилей құрастырған. Ол микроскоп қарапайым болғандықтан ғылыми -зерттеу құралы ретінде қолданылмады. Цитология – жасуша құрылысын, қызметі мен дамуын зерттейтін ғылым (грек т. kytos – жасуша). Жасуша туралы алғашқы тусініктер ХІХ ғасырда пайда бола бастады. 3. Жасушаны зерттеу микроскоптардың дамуымен тығыз байланысты. Сондықтан да, жасушаны жүйелі зерттеу ХVI ғасырдағы алғашқы мироскоптардың шығуымен басталады. 4. Алғашқы микроскоп жылы Г.Галилей жасады. Осы оқиға микроорганизмдерді зерттеуде шешуші рөл атқарды. 5. 1665 жылы Роберт Гук емен пробкасы мен өсімдік сабағын зерттеп, ғылымға алғаш «жасуша» сөзін енгізді. 6. Жасуша теориясы презентация доклад проект на тему. Цитология жасуша теориясы. Сабақ негізделген мақсаты. Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі.Цитология басқа ғылым салаларының дамуына ықпалын ашып айта алады. Сабақ мақсаттары. Барлық оқушылар орындай алады: Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазіргі заманғы цитологияның негізгі міндеттерін және жасушаны зерттеу әдістерін біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Цитология басқа ғылым үшін маңызын түсініп біледі. Тілдік мақсат. Цитология – жасуша құрылысын, қызметі мен дамуын зерттейтін ғылым (грек т. kytos – жасуша). Жасуша туралы алғашқы тусініктер ХІХ ғасырда пайда бола бастады. 3. Жасушаны зерттеу микроскоптардың дамуымен тығыз байланысты. Сондықтан да, жасушаны жүйелі зерттеу ХVI ғасырдағы алғашқы мироскоптардың шығуымен басталады. 4. Алғашқы микроскоп жылы Г.Галилей жасады. Осы оқиға микроорганизмдерді зерттеуде шешуші рөл атқарды. 5. 1665 жылы Роберт Гук емен пробкасы мен өсімдік сабағын зерттеп, ғылымға алғаш «жасуша» сөзін енгізді. 6. Цитология негіздері, Жасушаның химиялық құрылысы, жасуша теориясы. Цитология – жасуша құрылысын, қызметі мен дамуын зерттейтін ғылым (грек т. kytos – жасуша). Жасуша туралы алғашқы тусініктер ХІХ ғасырда пайда бола бастады. 3. Жасушаны зерттеу микроскоптардың дамуымен тығыз байланысты. Сондықтан да, жасушаны жүйелі зерттеу ХVI ғасырдағы алғашқы мироскоптардың шығуымен басталады. 4. Алғашқы микроскоп жылы Г.Галилей жасады. Осы оқиға микроорганизмдерді зерттеуде шешуші рөл атқарды. 5. 1665 жылы Роберт Гук емен пробкасы мен өсімдік сабағын зерттеп, ғылымға алғаш «жасуша» сөзін енгізді. 6. Цитоэкология – қоршаған ортаның бұзылуына байланысты жасуша құрамының өзгеруін, соның салдарынан қауіпті аурулардың пайда болу себептерін және олардың алдын алу шараларын қарастырады. Жасушаның ашылу тарихы. Жасушаның зерттелу тарихы 300 жылдан астам уақытқа созылды. Оның негізінің қалануы оптикалық құрвлдардың дамуымен тікелей байланысты. Атап айтқанда, алғашқы микроскопты 1609 жылы, Г.Галилей құрастырған. Ол микроскоп қарапайым болғандықтан ғылыми -зерттеу құралы ретінде қолданылмады. Кейінен,1665 жылы, ағылшын биологі, физигі әрі механигі Р.Гук өзі жасаған микроскоппен тығынның жүқа кесіндісін қарап, оның жеке ұяшықтардан тұратынын көрді. Цитология жасуша теориясы. Сабақ негізделген мақсаты. Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі.Цитология басқа ғылым салаларының дамуына ықпалын ашып айта алады. Сабақ мақсаттары. Барлық оқушылар орындай алады: Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазіргі заманғы цитологияның негізгі міндеттерін және жасушаны зерттеу әдістерін біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Цитология басқа ғылым үшін маңызын түсініп біледі. Тілдік мақсат. Жасуша теориясының қалыптасуы. Жасушаның химиялық құрамы. Прокариоттар Эукариоттар ядросыз жасушалар ядролы жасушалар. Жасушаны зерттеу әдісі. Цитология жасуша теориясы. Сабақ негізделген мақсаты. Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі.Цитология басқа ғылым салаларының дамуына ықпалын ашып айта алады. Сабақ мақсаттары. Барлық оқушылар орындай алады: Цитология жасушаны зерттейтін ғылым екендігін біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазіргі заманғы цитологияның негізгі міндеттерін және жасушаны зерттеу әдістерін біледі. Кейбір оқушылар орындай алады: Цитология басқа ғылым үшін маңызын түсініп біледі. Тілдік мақсат. Жасушаның құрылысын, химиялық құрамын зерттейтін ғылым: цитология. 1. Жасушаның құрылысын, химиялық құрамын зерттейтін ғылым: цитология. 69.04 Kb. 1. Жасушаның құрылысын, химиялық құрамын. Жасуша теориясы презентация доклад проект на тему. Жасуша теориясының қалыптасуы. Жасуша теориясының қағидалары. Прокариоттар Эукариоттар ядросыз жасушалар ядролы жасушалар. Жасушаны зерттеу әдісі. Биологияның байланысты жасуша бір саласы құрылымының өзгеруін соның. Жасуша теориясы (гр. teoria cellulae cellula —жасуша және теория) — жасушалар туралы биологиялық жалпы қорытынды, ғылыми тұжырым. Жасуша теориясының негізін қалаған неміс ғалымы Т. Шванн.). Жануарлар жасушасын зерттегенТ. Шванмен қатар, Жасуша теориясын жасауға өсімдіктер жасушаларын зерттеген М. Шлейден де атсалысты. Өздеріне дейінгі ғалымдар еңбектері бойынша жинақталған деректер мен өздерінің ғылыми мәліметтеріне сүйене отырып, Т. Шванн мен М. Шлейден жануарлар мен өсімдіктер ағзадағы органикалық табиғатының біртекті екендігін көрсете білді.
как поступить в ниш 7 класс
5 сынып музыка кітабы онлайн қазақша
карта вко со спутника онлайн
дидактикалық қағидалар оларға сипаттама
платонус махамбет өтемісұлы
.
==============================================================
~~~~~ funtone билайн отключить ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록0
댓글 포인트 안내